Hur går det med träningen egentligen?

Har provat på mitt nygamla gym den senaste veckan (och har till och med fått med mig David!) och det känns rätt bra. Nästan ingen verkar vara där på morgonen och det trivs jag med. Att vara nästan ensam på gymmet med sitt träningssällskap är det bästa! Ingen väntetid, ingen att känna sig dålig inför (I know…) och ingen stress.

20140127-090102.jpg

Hur går det då? Första veckan var det lite segt att komma igång igen, men nu när jag fått med mig David så har peppen hittat tillbaka! Och om jag lägger på några filter så ser ju överdelen av armen helt okej ut i alla fall.

20140127-090048.jpg

Kommentera

