Försöksklocka.

Så, idag köpte jag mig en rea-klocka som var ruskigt billig redan från början. Några fjuttiga hundralappar spenderar jag på denna försöksklocka och så får jag se om det är nåt för mig. Hittills känns det bra att klocka på armen, även om man ser ganska tydligt att den är dåligt gjord. Jag tror till och med att de små mätarna bara är för dekoration, för de svarar då inte när jag försöker använda den enda knappen som finns. Eller är jag bara trög?
Sen lär jag väl glömma bort att jag inte behöver plocka upp iPhonen varje gång jag ska se vad tiden är, men det är nog en vanesak. Det känns stiligt att ha klocka, som ett fint vardagssmycke. Sen är ju frågan om jag verkligen ska ha en i svart eller om det i längden är bättre med en klassisk i stål?20140127-160325.jpg

Kommentera

