Lampa på sängbord.

Vi har för närvarande inga sänglampor och istället för att skruva upp något på väggen så vill jag ha bordslampor. Och jag hade lätt kunnat byta ut våra nuvarande sängbord mot två Light Bord från House Doctor. To die for! Kostar kring 3.500:-cb0208

Eller så hade det varit helt okej om en Lee Broom Crystal Bulb Table Lamp flyttade in på varsin sida om sängen! Helt ok. Ca 2.400:-/st:

leebroom2600x600_600w_600h

Men jag tror att det tillsvidare får bli en något billigare variant och då jag (som resten av inredningsvärlden) helt snöat in på koppar- och mässingfärger så hittade jag dessa på Ikea för 79:-. Ja, varför inte?

knubbig-bordslampa__0210411_PE363822_S4

One thought on “Lampa på sängbord.

Kommentera

