Killing series.

Sedan vi ägnat 192 (!) timmar åt att kolla igenom alla 8 säsonger av 24 (ja, jag missade den serien när den kom för typ 10 år sedan), så blev det lite tomt när den tog slut. Däremellan har vi hunnit klämma in några säsonger av Dexter, Sons of Anarchy, Homeland, House of Cards och Orange is the new black. Och så klart Mad Men. Okej, nu börjar jag bli lite rädd, fasiken vad vi spenderat tid framför dumburken! Visserligen utspritt över några år, utan reklam och med pausknapp, men ändå. När fasiken har vi hunnit med allt detta?

Just nu kollar vi Suits och vem vet vad det blir efter det. Kollar ni serier? Nån att rekommendera?

20140119-194420.jpg

3 thoughts on “Killing series.

  1. Jag är också insnöad på serier! Tar så mycket kortare tid än film.. trots att man ibland ser tre avsnitt på raken (it doesn’t make sense, hehe) 😉 Jag älskade Dexter, True Blood (tills det blev FÖR blodigt), Mad Men och nu nördar jag framför Elementary (såpass att jag kommit ifatt usa och måste vänta på avsnitt..) Välgjord och SMART serie, jag gillar sånt!

Kommentera

