Träning med Tenor.

I söndags red jag lektion för Linda och Tenor kändes så där harmonisk och trevlig så att jag blir alldeles glad när jag tänker på det! Mycket beror det nog på att jag faktiskt lyckas slappna av tillräckligt och verkligen fokusera på att verkligen rida ordentligt och göra oss till ett ekipage. Min kondis är ju tyvärr inte helt fantastisk, så det blir några små pauser emellanåt, men det går absolut framåt och jag är så himla glad att vi äntligen kommit igång med att rida för instruktör regelbundet nu. Det ger så otroligt mycket mer än att bara sitta och åka runt själv. I alla fall för mig, för jag anstränger mig alltid lite extra när någon står på backen och Linda är fantastisk!
Dessvärre har jag inte haft råd att anställa den där fotografen som jag skulle vilja ha, så ni får hålla till godo med en finfin bild från backen. Och nej, vi har inte alla reflexer på oss i ridhuset under lektion, men här var vi på väg hem.20140113-114327.jpg

4 thoughts on “Träning med Tenor.

Kommentera

