Bästa vägen?

Skit också, jag har blivit en sådan som jag tidigare inte tyckte om – jag tar vägen genom Östermalm till och från stallet!

20140112-194037.jpg

Vi bodde tidigare bredvid Backgatan som är ganska trafikerad för att vara i ett bostadsområde och fungerar som genomfart till stan. Och jag har väl tyckt att det var rätt trist att folk använde det som genomfartsled, men nu förstår jag, nu när jag bor i stan. Det är både den snabbaste, kortaste och enklaste vägen för mig att ta mig mot Bensbyn. Mitt andra alternativ är genom Malmudden och Västra Skurholmen. 1 km längre, ungefär lika snabb och typ lika dålig sett till de som bor där. Bu.

Kommentera

