Kallt ridhus.

Nog för att jag längtat efter riktig vinter ett bra tag nu, men jag gissar att jag och Tenor kommer att vara helt ensamma i ridhuset ikväll i kylan. Brrr. Så på med finstassen och iväg:

20140111-182452.jpg

En läsare önskade att jag skulle skriva fler inlägg om vad jag och Tenor gör till vardags och ja, för att hänga så pass mycket i stallet som jag gör så skriver jag väldigt lite om det. Det här kommer aldrig att bli en renodlad hästblogg (då behöver jag gå ner i arbetstid och skaffa mig en egen fotograf!), men visst skulle jag kunna dela med mig lite mer om min och Tenors vardag. En bidragande orsak till att jag inte skriver så mycket om det är väl för att vi ganska nyligt kommit igång med ridningen fullt ut, men jag lovar bot och bättring. Idag blir det nog latmansmotion, så vi får se om jag lyckas få några bilder.

Kommentera

