Kära Adidas.

I mitten av sommaren köpte jag ett par nya gympisar från Adidas som jag så klart tokälskade. Och visst, jag har använt dom hyfsat flitigt, men nog ska dom väl ändå hålla längre än några månader innan limningen i sulan släpper? Jag ska testa att laga med superlim, men hoppet är inte så högt.
Nå, det kan inte hjälpas, jag vill ha ett par nya! Den här färgen är det på mina nuvarande och frågan är om jag ska köpa dessa:

Eller dessa som jag hittade på tokrea?

image: adidas Honey Stripes Mid Shoes G96068

2 thoughts on “Kära Adidas.

  1. Ping: Vita Adidas. | Lipan

Kommentera

