Stringhyllemekka.

Den dagen jag blir svinrik så ska jag absolut inreda min sadelkammare med Stringhyllor. Eller kanske det är mitt vardagsrum jag ska inreda så här? Jag tycker inte att man kan ha för många stringhyllor då dom går att variera så otroligt mycket i utseende. Tyvärr fick jag lämna kvar min lilla vita pocket i badrummet nu när vi flyttade, men har ju kvar fyra stycken andra. En plexi och tre vanliga varav en mini-pocket. Och snart är det dags att skruva upp dom på väggarna!20140109-114800.jpg

Kommentera

