Julklapp.

Det var ju inte en helt tokig julklapp jag gav till David – en iPad Air som jag nu tjuvlånar när han är ute och roar sig:

20140105-002548.jpg

Ikväll har jag och Moa ätit och druckit lite gott medan vi packat upp prylar i nya lägenheten. Även om det känns som ett evighetsprojekt innan man börjar så hann det faktiskt hända en hel del här ikväll. Hittills trivs jag himla bra och katterna verkar ta flytten med ro än så länge.
När vi tittade på lägenheten första gången så var jag rätt så skeptisk, men nu känns det helt rätt!

Kommentera

