The julklapp!

Eftersom att jag önskat mig typ en enda grej (nåja, nästan i alla fall), så tyckte då inte jag att det skulle vara så svårt för er att gissa vad det var jag fick presentkort på. Eller?

ETT PAR RIDSTÖVLAR!!!

I paketet låg det ett par jättesöta blommiga gummistövlar och det tog nog en millisekund eller två innan jag i en av stövlarna hittade kortet som talade om att jag även ska få beställa valfria läderridstövlar. Iiiihhh!!! Tack tack tack min älskade man!
Så frågan är ju nu bara vilka jag vill ha? Königs? Petrie? Cavallo? Vad finns det mer? Lackade? Blingade? Klassiska? Bruna? Svarta?
Klart är iallafall att dom ska ha dragkedja snett framtill, ha hårda skaft och hög dressyrbåge. Något jag glömt?

20131226-153802.jpg

2 thoughts on “The julklapp!

  1. Jag älskar Cavallo stövlarna har ett par i dressyrmodell som är lackade och vita swarowski-stenar längs bågen, fullkomligt älskar dom!

Kommentera

