Shopping!

I lördags hade vi hela dagen oplanerad, vilket resulterade i ett besök på Stockholm Quality Outlet och även om jag bara hade tänkt shoppa en enda grej på resan så slank det med ett par grejer där ändå. Typ ett till par Nike-tights för lite drygt halva priset ordinarie pris, en träningstop, en mössa och den här fina traktörpannan till David:

20131209-133511.jpg

Sedan åkte vi in till stan och kikade på den här snyggingen, en LV Petit Noé:

20131209-134839.jpg

Även om jag egentligen bestämt mig redan innan vi åkte, så ville jag titta på den på riktigt innan köp. Och köp blev det, så nu är jag så där löjligt glad över min fina nya väska som jag suktat efter länge länge. Min allra första Louis Vuitton!

20131209-135429.jpg

Kommentera

