Present!

Gosh, jag skötte om Cams hästar i helgen när hon var och kollade in Globen och Stockholm Horse Show och tokan kommer hem med presenter åt mig! Tenor fick fyra boots och jag fick ett par superfina ridhandskar från Back on Track. Så otroligt snyggt med brunt skinn, I love you!

20131202-132145.jpg

Snart är det min tur att överösa henne med presenter (även om vi är ganska bra på att ge varandra presenter mest hela tiden, som ett annat kärlekspar!, för hon fyller faktiskt 30 i veckan! Så till helgen ska jag kidnappa henne och åka på äventyr och det ska bli såå roligt och mysigt!

Kommentera

