Och så öser regnet ner!

Så typiskt att regnet öser ner när jag för en gångs skull sminkat mig och fixat frillan. Jag tror att Pappa-taxin får rycka in och skjutsa mig.
Det blev som vanligt en donut i håret, enkelt, snabbt och lagom stiligt. Och nu när mitt hår växt till sig lite har jag hittat en större och bulligare variant av donut. Dessutom har jag min absoluta favvoklänning från Stockh lm – en svart, tight sak, men som är långärmad och lite rynkig. Och matchat med mina nya vardagssnygga skinnskor blir det nog toppen på en regnig tisdagsinvigning.
Min mans chefer ska dit, så jag tänkte hänga gäng med dom, men kanske är det någon mer jag känner som ska dit?20131126-144213.jpg

20131126-144327.jpg

Kommentera

