Idag smäller det!

Ja, för idag är det dags för invigningen av Clarion-restaurangen och det ska bli så spännande! Det börjar med en mini-workshop (vad nu det är?) och sen mingel. Proffs-minglaren jag (not) får väl se hur jag överlever utan att ha nån att hålla i handen, då denna inbjudan inte gäller för min +1. Ja, jag är blyg och en fegis, men jag bara bestämde mig för att jag inte ville tacka nej till detta ändå, fast det blir en utmaning att gå dit själv.

Och jag lovar så klart att håller er uppdaterade!

ms

Kommentera

