Knappt en månad till jul.

Igår var det ju faktiskt en månad till julafton och vet ni, jag längtar nästan ingenting. Skittrist, jag vet, men helst av allt skulle jag nog vilja att vi åkte bort, bara jag och min man. Nåja, jag får väl mer eller mindre välja på det eller nya ridstövlar i julklapp och ha-begäret tog över lite. Den övriga familjen föreslog att vi inte skulle köpa några julklappar i år och jag tycker att det är…tråkigt. Kalla mig barnslig om ni vill, men jag älskar att köpa presenter och julklappar! Och att skriva önskelistor. Och att få presenter också, jag blir så glad att jag grinar när nära och kära tänkt till. Men vi skippar det i år. Kanske skippar vi julafton också, vi får väl se. Istället ger jag något fint till min man och så tänker jag köpa en sån här till mig/Tenor. Den rosa så klar. Den behöver vi:

Kommentera

