Man vänjer sig snabbt.

Inte tog det många pass, om ens fler än ett, innan jag började älska mina tights (Nike Legend 2.0). Nu känner jag mig till och med mycket mer bekväm på gymmet än jag gjorde tidigare och det kanske låter knasigt. För det är ju inte så att jag är i min drömform direkt, men det känns inte ens konstigt att lägga ut bilder på mig själv nu. Men det är drömmen om hur stark jag kommer att vara om ett år som sporrar mig hur mycket som helst. Och visst fasiken hjälper ju all pepp från er som läser till!

20131114-121106.jpg

Kommentera

