Två liter vatten och 90 kg senare.

På tal om träningsmål tidigare, vet ni vad jag gjorde idag? Lyfte 90 jäkla kilo i marklyft!!! Gissa om jag är stolt över mig själv! Jag började på 70, 75 och 80 och alla lyften gick som smort. 85 kg funkade också fint och så tog jag 90 kg på första försöket. Det kanske inte låter mycket för er som tränat länge, men för mig var det skitstort. Jag började träna för några månader sedan och fattade då knappt hur jag någonsin skulle orka lyfta 50kg, haha. Så nu ser jag fram emot 100 kg på stången innan jul.

PS. Det är viktigt att vara smal och snygg när man tränar. DS. Eller inte. #fightingface20131112-170513.jpg

Kommentera

