Skavsår.

Jag har märkt att Tenor nu i pälsfällningstider lätt blir lite skavd under magen/bakom armbågarna av tömkörningsgjorden och jag tänkte därför investera i något skyddande, men frågan är om jag ska satsa massa pengar på ett gjordskydd i fårskinn eller köpa ett billigare i neoprene? Så klart är ju alltid naturmaterial bäst, men om det duger med den billigare varianten så tänkte jag nästan testa den. Vad tror ni?

Enkel i neoprene för 175:-, ser ut att vara väl anpassad för den typ av gjord jag har:

I fårskinn för 419:-

Alternativt den här modellen, också i fårskinn, för 499:-

Kommentera

