Det här gick ju bra!

Lagom nervös och stressad under morgonen lyckades jag ändå kleta på lite maskara och ta mig till stallet i tid. Tenor var så där lagom bus-stökig och ville mest bara puffa på mig när jag gjorde i ordning medan kameran rullade. Efter en kort ritt samt promenad längs bilvägen gick vi tillbaka till stallet för att ha intervjun och några fnissattacker senare så var allt avklarat. Supertrevlig och engagerad reporter och det hjälpte mot nervositeten. Plus att Tenor tyckte att kameran var ömsom spännande och ömsom läskig och var himla söt när han skulle nosa på den. Längtar efter att få se det färdiga reportaget och självfallet lovar jag att länka det här i bloggen!

Nervös men glad tjej:20131023-122936.jpg

3 thoughts on “Det här gick ju bra!

  1. Hej! Hamnade av ngn anledning på din blogg (tror det var någon som delat ditt inlägg om hästar i trafiken) och måste bara säga -Bra skrivet!! Sen är det superkul att TV har uppmärksammat detta. Verkligen bra skildring av hur det är att vara hästmänniska i trafiken. Hoppas innerligt att fler lokala TV stationer kan lyfta fram detta. Stort plus till dig och fortsätt i samma anda oavsett hur många som kritiserar! 🙂

    • Tack för din fina kommentar!
      Det är jättebra att media uppmärksammar hästmänniskors situation i trafiken och jag hoppas också att fler ska snappa upp det så att info sprids. Och jag kommer aldrig att sluta! 🙂

Kommentera

