Pensiovarning.

Kolla vad jag fyndat på Tradera! En sån där riktigt fin klocka som många äldre hade förr:20131022-082943.jpg

Ja det var nästan så att jag lyckades lura David igår i alla fall, men sanningen är den att jag ville åt glaskupan. Nu ska jag bara hitta något fint att sätta i den och ett kattsäkert ställe för den att stå på. Så fint!
Dessa kan kosta en bra slant om man ska köpa dom på olika designersidor, men jag fyndade min på Tradera för fjuttiga 38:-. Visserligen utan träfot eller liknande, men det klarar jag mig utan.20131022-083401.jpg

Kommentera

