Besviken.

Igår kom mina vinterridstövlar och jag kände mig mest bara besviken. Egentligen inte särskilt förvånad över att det blev fel, men irriterad. På sidan jag beställde ifrån ser stövlarna ut så här och eftersom att modellen med samma namn inte finns på MHs hemsida, utan där ser grövre och klumpigare ut, så mailade jag till företaget och frågade om stövlarna verkligen såg ut som på bilden eller om de såg ut som på MHs produktbild. Fick till svar att de ser ut som på denna bild:

20131022-084823.jpg

Och sen ser dom i alla fall ut så här (klumpigare och fulare) när jag får hem dom. Det kanske inte är världens största grej att störa sig på, men jag blev ändå så besviken. Inte vet jag om jag tyckte att dom var så värst sköna heller och jag ska fundera på om jag ska behålla dom eller inte.
Problemet är bara det att jag inte vet vad tusan jag ska köpa istället?

20131022-084703.jpg

20131022-084717.jpg

4 thoughts on “Besviken.

Kommentera

