En positiv chock.

Hittills har mitt inlägg ‘Med livet som insats‘ lästs av över 200.000 människor och länkats över 10.000 gånger på Facebook. Idag länkade Hästmagazinet till inlägget och det känns ju så klart superroligt! Jag hoppas att vi alla tillsammans når ut till så många människor som möjligt och jag hoppas att fler bilister tar mer hänsyn till varandra och tänker till en extra gång vid hästmöte i trafiken.

För egen del blev det ju ett rejält uppsving i bloggstatistik och på topplistor, något jag aldrig föreställt mig när jag skrev inlägget, men tydligen så upprör det mycket att diskutera hästar i trafiken. Nåja, stormen lägger sig nog till nästa vecka, men visst fasiken är det ju lite roligt ändå så länge det varar, det ska jag erkänna!

Kommentera

