Tapeter i trapphuset.

Halva vårat trapphus är ännu otapetserat och jag vill verkligen ha något annat än de gråsvarta tapeter som finns i större delen av vår lägenhet. Missförstå mig rätt, dom är skitsnygga och jäkligt stilrena, men känns inte som oss. Jag skulle vilja ha ljusare och mer färg. Och olika! Jag älskar mönster och vill ha olika stilar lite överallt, men som ändå hänger ihop genom hela hemmet.

Så jag hittade denna fantastiska tapet från Boråstapeter och det skulle bara vara så himla snyggt att få ha den i trapphuset! Nu ska jag bara få maken på samma bana:

Scandinavian-design-2753(53x53)_5018

Kommentera

