Vinterridstövlar.

Tidigare i veckan droppade temperaturen ner under nollan och det fick mig att fundera på var jag har alla vinterridkläder. Det är lika bra att leta fram tjockjackan, vinterhandskar och de fodrade ridbyxorna. Och fårskinnsrumpvärmaren till sadeln, ridtäcket till Tenor och vinterridstövlarna till mig själv…eller vänta nu, några sådana äger jag ju faktiskt inte! Däremot vet jag ett par som skulle sitta som smäck, inte är så jättedyra (1699:-) och som skulle gå att rida i även vid ett gäng minusgrader; ett par Active Winter från MH!

Vill ha, vill ha, vill ha!

active_winter_rider_f08_1458

Kommentera

