Maxat.

Handskar till trots så lär inte den här delen av min kropp bli vackrare med träningen, snarare tvärtom:20131001-163930.jpg

 

Inte för att nu vacker är något jag bryr mig särskilt mycket om att vara, särskilt inte när jag tränar (haha, tror aldrig att jag är så ”ful” som när jag lyfter vikter!) och absolut inte en anledning till varför jag tränar. Nej, det gör jag ju för att bli stark och vet ni, idag testade jag att lyfta max på marklyftet. Mitt uträknade max för 6 veckor sedan var 60 kg och idag lyfte jag 70 kg. Jag testade på 80 kg också, men där gick jag bet. Det tar jag nästa månad!

Kommentera

