Tiger.

Jag skulle verkligen vilja lära mig Photoshop för att kunna redigera och leka lite mer med mina bilder. Det finns ju hur många funktioner som helst och hittills har jag mest bara testat mig fram, men jag tror att jag ska läsa på lite och verkligen lära mig hur det funkar. Jag tog några fina tigerbilder i somras och skulle vilja kunna förbättra dessa lite mer.

Det är så många saker jag vill hela tiden och igår sa faktiskt kroppen åt mig att lägga mig ner en stund och bara andas…Hur gör en sånt?!

ps2DSC_2532

psDSC_2532

One thought on “Tiger.

Kommentera

