Must have!

Ååh maj ggg, minns ni benskydden med bling som jag bloggade om? Nu har de kommit in på Tophorse i svart! Kostar 649:- och tyvärr antar jag att det är per par.

Jag har en uppsättning av Catagos variant, som jag haft i flera år och varit nöjd med, men nu har det gått hål på bakskydden och jag behöver köpa nya. Dock hittar jag ju ett 4-pack Catago i svart eller vitt hos Charlies för 699:- och frågan är om det är värt att lägga det dubbla för att få dom lackade och med bling?

CATAGO DRESSYRSKYDD I 4-PACK

One thought on “Must have!

  1. Ping: Spännande benskydd? | Lipan

Kommentera

