God damn!

Jag håller på att förvandlas till ett träningsfreak! Eller jag håller i alla fall på att lära mig att älska styrketräning. I morse såg jag i kors av trötthet och tänkte att nä, vad fan är ens meningen med att stiga upp ur sängen. Sen kämpade jag mig igenom förmiddagen och vips är det lunch och brorsan knackar på min dörr och säger att det är träningsdags. Yes!
Och nu, nu känner jag mig på topp igen! Allt slit är så värt det och det ska jag påminna mig om varje gång jag hamnar i en svacka.

20130923-133651.jpg

4 thoughts on “God damn!

  1. You go girl!!!

    Snart måste vi köra en kraftmätning i fyllebrytning, tror jag får mig en rejäl match;)

    Fan vad kul att du hittat en träningsform som du tycker om, så mkt mer motiverande!!!

    kram

    • Yeah!!! Jag har verkligen hittat rätt! Haha, mm, armbrytning tror jag ju inte att jag tar dig i, du är som Armbryterskan från Hemligheten. 😉 Kram!

Kommentera

