Objekt.

Det kan vara så att jag är lite galen som tänker att ett objekt som detta skulle kunna bli hur spännande som helst. Om man lägger ner hur mycket jobb som helst och lite till då. Någonstans i mig bor en liten renoveringsdrömmare och vem vet om jag någon gång i livet får låta den lilla drömmaren växa och bli stor och ge utlopp för allt. Än så länge nöjer jag mig gott med att pynta, fixa och styla vårat fantastiska hem och har varken tid eller pengar till mer än så.

Gården ligger mitt i Bensbyn, har 6 ha mark, dock med en väg mitt igenom och huset beskrivs som rivningsobjekt. Det får mig att fundera över priset på 1.895.000:-. Men vackert är det/skulle det kunna bli!_DSC9862

_DSC9875_DSC9868

One thought on “Objekt.

Kommentera

