Jin Stirrup.

När jag fick låna hem en sadel i somras av en snäll bekant så satt det på ett par stigbyglar från Jin Stirrup och det var spännande att få testa dessa då de varit ganska hypade. Den breda fotplattan är skön att ha och det är ju kul att det går att välja bland många olika färger, men jag väljer mina Sprenger Bow Balance före dessa alla gånger. För jag tycker att det är tusen gånger behagligare att rida i ledade stigbyglar och så gillar jag nog egentligen bättre att de är lite diskretare.

Men för er som gillar dessa så finns de silverfärgade på rea för 999:- (ord. pris 1799:-) hos Hippoteket:

One thought on “Jin Stirrup.

  1. Ping: På tal om Bow Balance… | Lipan

Kommentera

