Köksrensning.

Igår började vi att rensa i köket. Jag har velat ta tag i det länge då det känts som att alla lådor snart svämmar över av saker – vad har vi i dom egentligen?! Uppenbarligen det här och en massa andra prylar:20130909-082653.jpg

Vi har ju dubbelt av rätt så många grejer och nu är det verkligen dags att rensa ut och ge bort det vi inte använder. Jag känner mig befriad när jag gjort mig av med gamla saker som bara står och dammar. Några ska vi behålla och packa ner, sådant som vi vill spara men inte använda.
Dessa ska dock bort, vill du ha?20130909-082937.jpg

3 thoughts on “Köksrensning.

  1. Hej Li!
    Ja, vi vill ha tallrikarna 🙂 Har dem sen tidigare, men nu är det många som gått sönder på senaste. Hur många är det av varje och vad vill ni ha för dem?
    Vilka är storlekarna?

    • Har en bekant på fb som är intresserad, men om hon inte ska ha dom så får ni dom. 🙂
      8 mat (en har en flisa borta), 8 assietter och ett fat.

  2. Sv: Jag menade inte alls på ett nedvärderande sätt, varken mot mig eller andra tjejer.. Så det var inte meningen att det skulle framstås som jag nedvärderar varken mig själv eller någon annan..

    Ja men absolut, jag förstår att man inte vill kommentera när man inte har något bra att säga. Men jag brukar tycka det är roligt att få igång lite diskussioner på min blogg och det har jag alltid fått bra respons på. Men nu har det liksom dött ut lite och det är såklart lite tråkigt. Men det är ju bara något att tänka på till både mig själv och andra liksom, att uppskattar man något så kan man säga det, gör man det inte så kan man ju komma med sin åsikt på ett bra sätt liksom 🙂

Kommentera

