Tips på ridhandskar.

Washap hittar ni just nu mina absoluta favoritridhandskar från SSG till reapriset 250:-. Dom är supersköna och sitter perfekt på handen samt att dom dessutom håller hur länge som helst! Och så går en liten slant för varje sålt par till Rosa Bandet-kampanjen:

Hope Glove svartHope vit

Jag hade nog haft kvar mina allra första fortfarande om det inte var för den lilla olyckan då dom glömdes kvar fastkilade i boxgallret till Mimsans boxgranne och blev totalt söndertuggade. Nåja, de jag har nu har jag haft i två-tre år och de lär få hänga med några år till.

20110418-155134.jpg

Kommentera

