Som smör!

Älskade underbara fantastiska häst! Ikväll är han snuskigt dyr efter ett kalasbra pass för bästa Cam. Det blev mycket skrittjobb och i början av passet var vi mest bara irriterade på varandra, jag och Tenor alltså. Sen fick vi order om att fokusera på annat och göra sidoflyttningar och vips gick det superbra och vi blev ett ekipage. Tenor var hur mjuk som helst och även om vi behöver bygga styrka för att hitta en optimal tvärning hela vägen så är jag otroligt nöjd!

Det har blivit ruskigt kallt ute, så idag åkte Spooksvästen fram och finhjälmen på:

20130828-231024.jpg

Och så fick Tenor glänsa lite i mitt egensydda schabrak:

20130828-231201.jpg

Och ni har slagit värsta superläsarrekordet på bloggen idag, tack vare att så många delat mitt inlägg om hur man mötet hästar i trafiken. Det känns jättebra för jag tycker att det är så himla viktigt att den informationen sprids. Tack alla, nu somnar jag med ett stort leende!

2 thoughts on “Som smör!

  1. Vad fint att ni trivs ihop! Väldigt fint schabrak du sytt OCH inte minst vad härligt att du äntligen hittade en sadel som är bra!

    • Ja det känns helt fantastiskt, att hitta knapparna med sin häst är ren och skär lycka! 🙂
      Och tack, jag är så nöjd med sadeln!! 😀

Kommentera

