Mera rosa.

Anna tipsade mig om att Brandos har rea och om dessa alldeles underbart snygga klackisar från Iron Fist. Vill ha, vill ha, vill ha! Men något annat än hyllprydnad tjänar dom inte till – jag använder i princip aldrig klackeskor längre…

Skor - Iron Fist: Love me now? Peep | Yttersidan av skon

Fast 349:- känns ju inte som hela världen för ett till par att pryda skohyllan i klädkammaren med. Och vem vet, kanske får jag ändå användning för dom någon gång i framtiden? Nej, jag tror visst att Tenor behöver ett nytt regntäcke istället.

På tal om klädkammare så funderar vi på att byta plats på vårt sovrum (stort) och vårt dressingroom (litet). Det känns lyxigt att ha ett jättestort sovrum, men ett gigantiskt dressingroom känns nog snäppet häftigare, och i sovrummet behöver vi ju egentligen inte rymma så mycket annat än sängen. Det var Davids idé och jag tror att vi borde prova den! #detärhöstochdåmåstejaggöraomsakerochting.ochhusochhem

 

Kommentera

