Trendkänsligt.

Hästägaren till min förra medishäst brukade skämtsamt kalla mig för parfymryttare och jag tänkte att jag så klart måste fortsätta på den banan även med Tenor. Det gäller alltså inte bara att vara jäkligt välmatchad utan också om att hänga med i de senaste trenderna. Som till exempel mitt senaste inköp – svarta bettskivor i gummi, storlek ponny. Visst klär de min ädle springare otroligt bra?!

20130819-234256.jpg

Eller så är det bara så att jag vill skydda hans mungipor lite extra vid tömkörning och det fick antingen bli bett med parerstänger eller bettskivor, så jag tänkte testa med dessa ett tag.
Igår var pållen duktig och hjälpte till att släpa nya tömmarna i gruset en sväng innan vi kunde börja jobba på riktigt. Men jäklar så fin han var sen!

Kommentera

