Bildbevis.

 

Ja, då var det väl dags för en liten bild från dagens träningspass. Vi filmade varandra för att se så att tekniken på benböj/squats satt och idag gick det faktiskt helt okej för mig.
Efter squatsen körde jag mera ben i benpressen och så avslutade jag och lillebror med en bicepscurl-tävling som jag vann! Visserligen tog han bra mycket mer i vikt än vad jag gjorde, men jag gjorde fler reps. Bra och roligt pass! Fast jag blev lite illamående när vi stretchade, men det är väl sånt en får ta.

20130816-143305.jpg

4 thoughts on “Bildbevis.

Kommentera

