Stallbyte.

Alltså, jag har inte glömt bort att jag har en blogg. Inte helt i alla fall, men kanske lite.

Den här hästsommaren blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det började med drömmen om ett eget stall tillsammans med mina vänner som gick i kras samtidigt som vi redan sagt upp stallplatserna i gamla stallet. What to do?
Nu när vi äntligen lyckats ha hästarna i samma stall var ingen av oss särskilt sugna på att splitta på det, så jag är så glad för att vi lyckats hitta tre lediga stallplatser i samma stall även i fortsättningen! Tack vare Ms kontakter så löste det sig riktigt bra, även om det varit några svettiga veckor. Igår invigde vi vår egen lilla sadelkammare och ikväll flyttar vi in med hästarna. Spännande!

20130731-131911.jpg

2 thoughts on “Stallbyte.

Kommentera

