Stora skor.

Jag köpte dessa för några veckor sedan, men har gruvat mig för om jag ska behålla dom eller inte. Idag bestämde jag mig för behålla, för jag tycker ju faktiskt att dom är skitsnygga! Bara det att dom inte är riktigt lika sköna som mina utslitna Reebok Freestyle, som för övrigt måste vara världens skönaste sneakers. Det kändes bara lite tråkigt att köpa ett par likadana som jag redan har, så nu blev det dessa istället:20130625-091835.jpg

One thought on “Stora skor.

  1. Jag kan varmt rekommendera Ecco Spin, den höga modellen 🙂 Jag har den svarta med rosa sula, dem är helt underbara att gå i! 🙂

Kommentera

