Back up again.

Lillebror försov sig nog i morse så jag gymmade för mig själv. Eller försökte i alla fall. Det blev en stund på en motionsmaskin och sedan lite mage, rygg och så avslutade jag med biceps. Skönt, men det går bättre när bro gapar lite på mig!

Jag trivs här ändå, men det dröjer nog lite innan jag (om någonsin) lägger upp spännisbilder. Inte riktigt där än.

20130619-082714.jpg

Livet rusar fram i vanlig ordning och just nu hinner jag inte riktigt med. Jag borde öva lite på att varva ner mer, men hur fan gör man det när man har så många järn i elden? Att säga nej, är det liksom ett alternativ?

Kommentera

