Underbara fina!

Tänk att enbart ord kan både sänka en och höja en till skyarna. Det är allt ena mäktiga små ting!

I födelsedagspresent fick jag en fin burk av min vän Sofia och hon sa åt mig att öppna den på en dålig dag. Efter en skittung vecka så öppnade jag den igår och hittade den full av dessa:

20130616-184214.jpg

Små lappar där hon skrivit personliga meddelanden om varför jag är fantastisk. Gissa om det kom glädjetårar och jag kunde nog inte ha öppnat burken så mycket lägligare!

2 thoughts on “Underbara fina!

Kommentera

