Nytt, nytt, nytt!

När mamma frågade vad jag önskade mig i födelsedagspresent så var det enda jag kunde komma på att jag verkligen ville ha en Tärnsjögjord. Och jag fick en sådan och är nu mycket glad! ♥
Däremot så kommer jag nu på ungefär hundra saker som jag också verkligen vill ha. Typ ett dressyrträns, en sadelgjord, ett par ridstövlar (har stort behov av ett par nya!), en snygg träningsväska/bag, nya dressyrbenskydd samt nya allroundskydd. Till ett par nya stövlar skulle det ju dessutom sitta rätt fint med denna stövelbag från Sjöhagen Wear, som är den enda jag hittat där stövlarna står i separata fack och inte skaver mot varandra:

Och så skulle jag ju vilja ha en ny fönsterlampa. Och ett tjusigt matbord med snygga stolar till. Och nya soffor! Eller snarare en jättestor soffa. Hej, jag heter Li och ja jag är lite crazy i fina saker. Fast en hel del av dom behöver jag faktiskt, då jag slitit ut de jag har.

4 thoughts on “Nytt, nytt, nytt!

Kommentera

