Badkläder?

Med denna sommarvärme så är det väl ändå snart dags för lite nya strandkläder. Eller bikini kallas det väl. Inte för att jag badar överhuvudtaget, men nån gång kanske jag ska få lite sol på kroppen i sommar.
Det är vid sådana här tillfällen jag önskar mig hälften så stora bröst, för det hade underlättat så otroligt mycket i jakten på en skön och fin bikini-bh. Just nu är det stört omöjligt att hitta och jag minns för typ fem-sex år sedan då jag fick jaga Sverige runt för att hitta rätt bikinibh. Så kul var det inte.

Hade jag som sagt var haft lite mindre tuttar så hade det ju inte suttit helt fel med en sådan här:

Kanske ska jag satsa på baddräkt istället?

Fast jag kommer nog att nöja mig med en svart Freya i passande storlek ändå:

http://images.figleaves.com/product/870x1113/r703430-p712758-front.jpghttp://images.figleaves.com/product/870x1113/r703430-p712760-front.jpg

 

Kommentera

