Glad!

Massor med grattis på fejjan, födelsedagsfika och presenter när jag kom till jobbet och vem vet vad mer dagen har att erbjuda? Jag gillar att fylla 30 så här långt!

Fick ett sånt fint träd av bror och svägerska, plus att brorsan återigen ska göra ett försök att bli min personliga tränare. Start på fredag! ♥20130522-110847.jpg

En AE Tärnsjögjord är beställd (gigantiskt tack till mina fina underbara föräldrar!), plus att jag fick ett par örhängen från Efva Attling. Jag som senast i morse tänkte att jag skulle vilja ha ett par nya örhängen! Strax lunch med mitt ♥

 

Kommentera

