Dom sprack!

Haha, tur att jag är på jobbet och inte på stan, för mina brallor sprack just när jag skulle vara duktig och lyfta en kartong med benen istället för att ta i med ryggen. Jag har bara väntat på att det ska hända, då de varit slitna som tusan med små hål längs innersömmen och nu pajjade dom. Stiligt:20130514-142551.jpg

På lunchen var jag på MQ och hittade ett par grymt snygga jeans. Dessvärre fanns dom bara i en storlek för stor eller en för liten.I den för stora var dom lite för slappa i midjan med risk för att bli alltför förstora efter användning. Så jag provade det paret som var två storlekar mindre och dom satt som smäck! Dessvärre skar dragkedjorna på bakfickorna in i rumpan lite för mycket och jag vågade inte chansa på att det skulle gå till sig. Så jag köpte dom tyvärr inte.20130514-140621.jpg

Men toppen fick följa med hem!20130514-140655.jpg

 

Kommentera

