Planeringsfas.

Imorgon är det röd dag så idag blev det ett glas vin! Eller ja just ja, jag har ju ansvar för att våra kunder får in sina momsdeklarationer i tid, så jag åker till jobbet imorgon ändå. Men kanske hinner jag med lite ledigt på fredag om jag har tur!

Det är ju så här att jag snart fyller år och i år är det visst nåt stort som händer och då ska det så klart firas ordentligt. Planeringen har vi kommit en bra bit med och ikväll ägnas tiden åt att finslipa detaljer. Spännande!

20130508-230130.jpg

Kommentera

