Det var ju det där med transport.

Jag minns att David i höstas, när jag började prata om att jag ville köpa en ny häst, sa nåt om att jag då också kommer att vilja ha en egen hästtransport och att det då blir dyrt. Jag ”lovade” så klart att jag inte alls behövde en egen hästtransport, men va fan, jag är väl inte bättre än att jag kan ändra mig? Nu vill jag ju jättemycket ha ett eget släp så att jag kan packa in häst och grejer och åka iväg precis när jag själv vill och behöver. Åååh vad jag vill ha ett eget! Allra mest är jag sugen på ett Boj EH med kombibaklem, dvs extra högt och extra brett och med en bakramp som kan delas och göras till step-up, så att Tenor ryms gott och väl. Det här tex, se så fint, bara 76.000:-!

Jag kanske kan önska mig ett sådant i födelsedagspresent? Jag menar jag fyller ju ändå 30!

Boj Bravo EH 2010 kombibakläm momsadBoj Bravo EH 2010 kombibakläm momsad

9 thoughts on “Det var ju det där med transport.

  1. Du kan ju vara snäll med David och gå med på bara en transport i både 30 års present och 1 årig bröllopsdag. Då kommer han ju billigt undan 🙂

Kommentera

