Fulsnyggt hus.

Det här huset på Östermalm kom just ut till salu (igen) och jag tycker att det är lite fulsnyggtspännande.

Lulsundsgatan 23

Trappa till övre plan

Underbar innergård

Det har ett gäng coola funkisdetaljer, är gigantiskt stort med sina 290+110 kvm fördelade på 6 sovrum, 3 badrum/wc, 5 vardagsrum/allrum, två balkonger och så klart kök, bastu, garage och div andra biytor. Tomten är en hyfsat stor stadstomt på 1105 kvm där jag ser en pool framför mig och läget är lagom avskilt, för att vara så centralt alltså. Priset är dock 4.795.000:- och jag är lite nyfiken på vilka människor som kommer att bo där. Och hur fan dom ska ha råd att möblera det! Inte blir det då vi i alla fall, men jag är lite småfulkär i detta hus.

Kommentera

