20% rabatt på Ridsport Online.

Ja, efter många om och men så beställde jag idag ett Shires Stormcheeta Combo till Tenor. Dessutom till 20 % rabatt på Ridsport Online.

Shires StormCheeta Combo 400g

Lite ångest har jag över att det inte blir ett Rambo Supreme (än i alla fall), men nu testar jag detta och så får vi se vad jag tycker om kvalité och passform. Har hört mycket bra om detta täcke, men jag är lite skeptisk och det känns som att jag är snål som inte unnar honom ett Supreme. Dock behöver han ett gäng nya regntäcken, då det ena numera ser ut så här:

20130426-095538.jpg

Kommentera

