Fredagsmys.

David var på Näringslivets Pris igår så jag förlade mitt ”hästlediga” fredagsmys till byn tillsammans med Nickan:

20130413-095122.jpg

Och Cam och urtidsdjuret Orri:

20130413-095205.jpg

Jag fick mig en spontan ridlektion på Nickan, efter lite sadelprovande, och det var så himla roligt! Vilken känsla! Och då har inte jag ridit ordentligt på evigheter känns det som. Lycka!
Sen fick Cam sig en liten sitsträningslektion av mig och nästa gång ska jag tvinga henne att rida barbacka på lina, hihi. Det är så himla roligt när man kan hjälpa varandra lite.
Och fy fasen vad jag vill komma igång med ridningen på min egen lilla skrutt. Nya sadeln kommer mest troligt när jag är bortrest, men då har jag ju nåt att se fram emot när jag kommer hem.

Ikväll laddar vi för Mad Men-partyt, tjoho!

5 thoughts on “Fredagsmys.

  1. Sadeln i vårt liv! 😉
    HAHAHAHHAHAHHA x 1000
    Tack för en supertrevlig, mysig och nyttig (minus mina nybakta bullar hehe) kväll 😀

  2. Det var det oskönaste ever, jag kan typ inte smälta att en sadel kan vara så kopiöst osittvänlig. Och Nikita HATADE den verkligen.
    Jag kan inte smälta att den var så dyr och påkostad och ändå så stenhård, bred och hemsk. Fick ont i ändan av att skritta ett varv på volt typ.

    • Haha, ja den var verkligen bland de allra vidrigaste sadlar jag suttit i! Helt galet att den var så dyr. Men en bra lärdom. 😉

Kommentera

